OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NR 02/PN/2017 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z dnia: 17-03-2017r. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nazwa (firma) i adres Zamawiającego |
SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tryb udzielenia zamówienia
|
PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy
PROCEDURA O KTÓREJ MOWA W ART. 24aa, ust. 1 ustawy Pzp |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
|
1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO <Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia> Adres strony www.szpitaletczewskiesa.pl |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
|
Dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby Zamawiającego
Kod główny: CPV 33.63.16.00-8 (Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne) Zamawiający dopuszcza podzielenie zamówienia na części, zwane ?Pakietami?. Zamawiający do przedmiotowego zamówienia przewidział 16 pakietów
Pakiet 1 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 2 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 3 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 4 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 5 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 6 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 7 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 8 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 9 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 10 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 11 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 12 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 13 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 14 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 15 Środki dezynfekcyjne ? mydło i płyn do dezynfekcji rąk (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 16 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Wykonawcy mogą złożyć swoją ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia (Pakietów). Pakiety nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w danym pakiecie zostaną odrzucone.
Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Możliwość składania ofert wariantowych
|
NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Możliwość lub wymóg złożenia oferty wariantowej |
NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin wykonania zamówienia
|
12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Dostawy sukcesywne wg. zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SIWZ.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:2.1.Sytuacja ekonomiczna lub finansowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie 2.2. Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie 2.3. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 12-23 ustawy Pzp.4. Wykluczenie Wykonawcy nastąpi w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 7 ustawy Pzp.
5. Nie przewiduje się wykluczenia Wykonawcy w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia |
1.1 Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1.1.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ ? Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego. ? załącznik nr 5 do SIWZ ? Oświadczenie w sprawie przynależności do grupy kapitałowejWraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.1.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.1.3.1. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp:a) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów ani oświadczeń. b) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć:
- w zakresie preparatów do mycia i pielęgnacji rąk - wpis do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach Wprowadzonych do Obrotu
c) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć: - Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów ani oświadczeń.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informacja na temat wadium
|
ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
|
Kryterium: Cena oferty (brutto) Waga (%) - 100 % |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin składania ofert, adres na który oferty muszą zostać wysłane, oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone
|
Ofertę należy wysłać / złożyć w siedzibie Zamawiającego tj: SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW w SEKRETARIACIE ? pok. Nr 3 - I piętro, budynek G, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 27-03-2017r. do godz. 11.00
Ofertę należy sporządzić w języku polskim |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin związania ofertą |
Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej |
NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów |
NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna |
NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informacja o przewidywanych zamówieniach o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień |
TAK, DO 20% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych |
17-03-2017r., pod numerem: 45943-2017 |